Kjøpsbetingelser

Privatperson / Forbruker

Ved å bestille via vår e-handelsside eller annen kanal som privatperson godtar du våre vilkår.

PRISER
Alle priser er eksklusiv moms 25% NOK med mindre annet er oppgitt.

RABATTER & TILBUD
Rabattkoder i tilbud er bare gyldige de dagene de gjelder, og kan ikke kombineres med andre bestillinger og tilbud.

BESTILLING
Alle bestillinger gjøres via internett. Hvis kunden er under 18 år, må vergens tillatelse innhentes fra kunden før kjøpet er fullført. Ordrer plassert i en annen persons navn og uten hans eller hennes samtykke eller på annen måte, noe som betyr at vi lider økonomisk eller annen skade blir rapportert til politiet.

INNBETALING
Kortbetaling og faktura via Payson. Handle enkelt, raskt og sikkert med kortbetaling via Payson. Med Payson kan du enkelt betale med faktura, VISA, Mastercard og nettbank (Swedbank, SEB, Handelsbanken og Nordea). Fakturagebyret er 40, - for alle fakturakjøp med mindre annet er avtalt. JS Energi samarbeider med Invoice Finans om fakturering.

FRAKTKOSTNADER
Frakt brukes for levering utenfor Sverige, for ekspresforsendelse eller valg av en annen leverandør enn JS Energi. For leveranser utenfor EU kommer toll og andre nasjonale avgifter som legges til av hvert lands myndigheter.

LEVERANSE
Avhengig av størrelsen på pakken, blir bestillingen din levert direkte til døren eller til leveringsstedet ditt. Vi bruker Posten, Schenker, DHL, Fedex og DSV som leverandører. Hvis en bestemt leverandør av en eller annen grunn ikke jobber i ditt område, kan du gi oss beskjed før du bestiller.

Under normale omstendigheter sendes varen samme dag som bestillingen ankommer (bestilling før 12.00) og ankommer vanligvis innen 2-3 virkedager (raskere levering er ønsket, vennligst kontakt oss før kjøp).

Hvis du ikke har mottatt leveransen innen 5 virkedager, setter vi pris på om du kontakter oss, på den måten kan vi spore den og sikre at leveringsevnen vår forbedres kontinuerlig.

For uinnløste pakker har selgeren rett til å belaste det høyeste av det faktiske gebyret fra transportselskapet eller 350, - per forsendelse som ikke er samlet inn. Dette gjelder forutsatt at ingenting annet er avtalt med selgeren.

Vi forbeholder oss retten til at varer kan bli utsolgt hos produsenten, noe som kan føre til at varer har lengre leveringstid. Det hender også at varer er fjernet fra produsentens sortiment uten at vi i JS Energi har mottatt informasjon om det, eller at det er en feil i lagerbeholdningen hos produsenten. I tilfelle avvik fra bestillinger, gir vi kunden beskjed så snart det blir oppdaget av JS Energi, og slike avvik kan noen ganger føre til at vi må kansellere en ordre, et slikt avbrudd i en ordre blir umiddelbart varslet til kunden.

PERSONLIG INFORMASJON
Din personlige integritet er viktig for Jan Stoltz Energi Service AB ("JS Energi"). JS Energi er ansvarlig for behandlingen av personopplysninger i samsvar med avtalen og håndterer disse i samsvar med bestemmelsene i EUs databeskyttelsesforordning (EU) 2016/679 med tilhørende gjennomføringsforskrifter og utfyllende forskrifter om databeskyttelse.

I JS Energis Integritetspolicy finner du mer informasjon om hvilke personopplysninger JS Energi behandler om deg, formålet, det juridiske grunnlaget og lagringsperioden for behandlingen, samt din rett til blant annet informasjon, sletting og rettelse.

Ved å godta disse vilkårene når du kjøper, bekrefter du at du har benyttet deg av våre Integritetspolicy med informasjon om hvordan JS Energi behandler dine personopplysninger.

RETT FOR TILTAK, RETUR OG KLAGE

I henhold til loven om fjernsalg har du 14 dagers full retur hvis leveransen skjer til et EU-land, gyldig fra den dagen du mottok produktet. Hvis du bor utenfor EU, har du ingen returrett med mindre annet er avtalt med JS Energi.

Ønsker du å benytte deg av din retur, kan du kontakte oss via service@jsenergi.com hvor du gir oss den nødvendige informasjonen. Vær oppmerksom på at du er ansvarlig for returfrakt når du bruker retur. Skulle varene byttes, sender vi det nye produktet uten ekstra kostnad.

For at vi fullt ut skal kunne akseptere returvaren, må du oppfylle flere krav. Varen må være i original stand og må ikke brukes. Den må også returneres i originalemballasjen. Det er alltid ditt ansvar å returnere varen i en beskyttende emballasje slik at den når oss i god stand. Kontakt oss alltid før du returnerer produktet, på service@jsenergi.com.
Når du returnerer et produkt, bør du alltid kunne fremvise en gyldig kvittering.

Vi har rett til å belaste opptil 30% av den totale summen av produktet i gebyr for en returprosess. Hvis delen ikke passer til varmepumpen din, og du kontaktet oss før kjøpet, vil vi ikke kreve returgebyr

GARANTI
Vår ett års garanti dekker alle reservedeler og tilbehør. Hvis du ønsker å gjøre et varselkrav på feil som skal dekkes av garantien, kan du kontakte oss på service@jsenergi.com
Garantien annulleres hvis reservedelen delvis brukes, for eksempel å bruke bare 1 del av en sirkulasjonspumpe og ikke hele reservedel.

 

TRANSPORTSKADE
Når du mottar varen din fra transportøren / postbudet / leveringsstedet, er det alltid viktig at du sjekker emballasjen nøye. Hvis det er noen synlige skader, må du umiddelbart gi denne informasjonen til transportøren / postbudet / leveringsstedet, så dette vil bli notert.


 

Bedrifter og organisasjoner

Ved å bestille via vårt e-handelssted eller en annen kanal som selskap eller organisasjon, godtar du vilkårene våre.

PRISER
Alle priser er eksklusiv moms 25% NOK med mindre annet er oppgitt

RABATTER & TILBUD
Rabattkoder i tilbud er bare gyldige de dagene de gjelder, og kan ikke kombineres med andre bestillinger og tilbud.

BESTILLING
Som selskap kan du bestille via Internett, telefon, e-post eller chat. Fakturaen er gyldig som en ordrebekreftelse.

INNBETALING
Finner sted etter godkjent kredittsjekk og hos innlogget bruker mot faktura med 10 dagers kredittperiode eller kortbetaling / faktura via Payson hvis ikke logget inn. Fakturagebyr på 29, - legges til hver faktura med mindre annet er avtalt. JS Energi samarbeider med Invoice Finance om fakturering.

FRAKTKOSTNADER
Frakt kostes for leveranser utenfor Sverige, for ekspresforsendelse eller valg av en annen leverandør enn JS Energi.
For leveranser utenfor EU kan toll og andre nasjonale avgifter som legges til av hvert lands myndigheter, legges til.

LEVERANSE
Avhengig av størrelsen på pakken, vil bestillingen din bli levert direkte til døren eller til leveringsstedet ditt. Vi bruker Posten, Schenker, DHL, Fedex og DSV som leverandører. Av en eller annen grunn vil en spesifikk leverandør ikke fungere i ditt område, vennligst gi oss beskjed før du bestiller.

Under normale omstendigheter sendes varen samme dag som bestillingen ankommer (bestilling før 12.00) og ankommer vanligvis innen 2-3 virkedager (raskere levering er ønsket, vennligst kontakt oss før bestilling).

Hvis du ikke har mottatt leveransen innen 5 virkedager, setter vi pris på om du kontakter oss, på den måten kan vi spore den og sikre at leveringsevnen vår forbedres kontinuerlig.

For uinnløste pakker har selgeren rett til å belaste det høyeste av det faktiske gebyret fra transportselskapet eller 350, - per forsendelse som ikke er samlet inn. Dette gjelder forutsatt at ingenting annet er avtalt med selgeren.

Vi forbeholder oss retten til at varer kan bli utsolgt hos produsenten, noe som kan føre til at varer har lengre leveringstid. Det hender også at varer er fjernet fra produsentens sortiment uten at vi i JS Energi har mottatt informasjon om det, eller at det er en feil i lagerbeholdningen hos produsenten. I tilfelle avvik fra bestillinger, gir vi kunden beskjed så snart det blir oppdaget av JS Energi, og slike avvik kan noen ganger føre til at vi må kansellere en ordre, et slikt avbrudd i en ordre blir umiddelbart varslet til kunden.

RETUR OG KLAGER
Vi tilbyr 30 dagers returrett for våre bedriftskunder som er registrert som bedriftskunde og har fått en faktura utstedt av oss.
Ønsker du å benytte deg av din retur, kan du kontakte oss via service@jsenergi.com hvor du gir oss den nødvendige informasjonen. Vær oppmerksom på at du er ansvarlig for returfrakt når du bruker retur. Skulle varene byttes, sender vi det nye produktet uten ekstra kostnad.

For at vi fullt ut skal kunne akseptere returvaren, må du oppfylle flere krav. Varen må være i original stand og må ikke brukes. Den må også returneres i originalemballasjen. Det er alltid ditt ansvar å returnere varen i en beskyttende emballasje slik at den når oss i god stand. Kontakt oss alltid før du returnerer produktet, på service@jsenergi.com.
Når du returnerer et produkt, bør du alltid kunne fremvise en gyldig kvittering.

Vi har rett til å belaste opptil 30% av den totale summen av produktet i gebyr for en returprosess. Hvis delen ikke passer til varmepumpen din, og du kontaktet oss før kjøpet, vil vi ikke kreve returgebyr

TRANSPORTSKADE
Når du mottar varen din fra transportøren / postbudet / leveringsstedet, er det alltid viktig at du sjekker emballasjen nøye. Hvis det er noen synlige skader, må du umiddelbart gi denne informasjonen til transportøren / postbudet / leveringsstedet, så dette vil bli notert.

GARANTI
Vår ett års garanti dekker alle reservedeler og tilbehør. Hvis du ønsker å gjøre et varselkrav på feil som skal dekkes av garantien, kan du kontakte oss på service@jsenergi.com
Garantien annulleres hvis reservedelen delvis brukes, for eksempel å bruke bare 1 del av en sirkulasjonspumpe og ikke hele reservedel.

Generelle vilkår

All rett til bilder, tekst og annet innhold på sidene jsenergi.com, jsenergi.eu, jsenergi.co.uk, jsenergi.dk, jsenergi.no og alle andre nettsteder som eies av den kontraktsdel tilhører leverandøren og kontraktsdelen og kan ikke brukes uten skriftlig samtykke fra kontraktsdelen.

Leverandør og kontraktspart er:

Jan Stoltz Energi Service AB
Granitgatan 9
254 68 Helsingborg
Orgnr: 556998-5830

Sjekk ut (0)

Select Country

It looks like you're from !

We suggest to you go to our localized store:

Suggestion

Or select manually: